Aysunnn1907__ Kızlar 9+3’ken devlette kaydım olsun diye 1 kereliğine gideyim dedim. Ultrason kağıdından bir şey anlamadım. O kadar eski ki bebek tam nerde burada🤦🏻♀️
Ebbruc Aysunnn1907__ daha çok minik o yüzden kuyruk gibi şuan o kısım 🥰 12.haftada daha net görüntüsü olur