Ay-mom Kızlar merhaba, birbirimizi takip edelim 🙏🏻 Bir oğlum var ikinci çocuğu istiyoruz, 25 temmuz yumurtlama gördüm sadece o günleri değerlendirdim 3 gün . Kasıklarımda batma göğüs hassasiyet dışında bi durumum yok şuan Beklemedeyim🌸 Sizler nasılsınız
Arzum21 Ay-mom ben cumartesine geçen gece ilişkiye girdim pazar yumurtam çatlamış o günlerde işimiz çıktı hiç ilişkiye girmedik zannetmiyorum hamilelik oluşa😂
Zln2152 Ay-mom bende 16 temmzuda adet gördüm döngüm 5 gün sürdü 12 Ağustos regl başlangıcı diyor ama pek belirti yok sanırım bu ay da boş geçecek ara ara gelip giden kasık ağrım var başka da birşey yok üstelik ben yumurtlama akıntısı bile görmedim 😕
Ay-mom Deletedmom_15 elimde 10 tane kaset test var gece doğrumu oluyor çıkan sonuç ama erken değilmi bilemedim kafamda deli sorular😀
Semali1 Bende 2 defa kürtaj oldum ama inşallah hayırlısıyla sağlıklı bir evlat nasip eder Rabbim hepimize 🌸 Benimde 6 Ağustos beklemedeyim bakalım 🤍
frdsnnr46 Ay-mom çıkabilir belki adetine yakın oluyor çünkü ama yine de adetinin geçmesini bekle bence 🥰
anka01 Kızlar merhaba Adet başlama tarihim 5-8 i arası değişiyor ama bir kaç gündür ara ara baş dönmesi oluyor uzandığım zaman daha çok oluyor, ara ara çok yoğun olmamakla birlikte mide bulantısı oluyor cokta rahatsız etmiyor sizce testi yapmalı mıyım? Daha günüm geçmedi beklemeli miyim?
bhrey kızlar bende katılayım :) 13 aydır denııyoruz dış gebelik ve kimyasalım var . 24-25 yumurtlama gördüm . 21-24-25 ilişki oldu :) bugün 21. günüm . süt gibi akıntım arada kasıklarıma bakma adet sancısı gıbı ve gögüslerim hassaas