Şimdi gayet kilolu bi insanım ve iç karnım geniş, karnımda mesela top gibi değil de yayık baya.
Bebeğin hareketlerini daha çok hissedenler genelde zayıflar mı oluyo ? onların karnı top gibi oluyor daha gergin olduğu için. Ya da karnı çok fazla şekilden şekle girenlerin hepsi zayıf olanlar mı ?? 34 haftalık hamileyim, bebişkom kıçını kaldırıp hareket etmeye üşeniyo resmen hshshshs
Ben artık tamamen kiloya veriyorum yani sizin bebişler ne durumda 😂