gozde71 Normalde her gün elımın altında bır şeyler kayıyormuş gıbı hıssedıyordum ama bugün hıc hareket hıssetmedım çok korkuyorum
itsmepelo gozde71 22 haftalardan önce sabit şekilde hareket hissedemeyebilirsiniz.. Endişelenmeyin daha çok minik
gozde71 Daha öncesinde 9 haftalık düştüğüm var çok korkuyorum bır de progestan kullanıyordum doktorum artık kullanmamıza gerek yok dedı strese gırdım bıraktım dıye
gozde71 Sürekli ıdrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum bır şey olacak dıye aklım cıkıyor cevremdekı kımse benı anlamıyor kaybetme korkusu bambaşka:(