itsmepelo Sakaryada yaşayan hanımlarrrr 🥰 hangi doktora hangi hastaneye gidiyorsunuz..Hendekte oturuyorum, devlet hastanesindeki doktorumdan memnunum ama aynı zamanda da özelde de bir doktor istiyorum ✨
Ebrulimomm itsmepelo Dr. Sedat Umur’a gidiyorum çok memnunum kendisinden çok iyi bir doktor. Özel kliniği var ama doğum İçin tüm özel hastaneler ile anlaşmalı medar adatıp beyhekimle falan
bebekf itsmepelo adatıp yusuf türk. Aşırı ilgili bir doktor odasında 25 dk dan önce çıkmıyorsun her şeyi detaylıca anlatıp karşılıklı konuşmaya fırsat veriyor
gizemkrgzl itsmepelo bende hendekte oturuyorum 😊 Sakarya adatıp Meryem kumbaşlıydı doktorum ve aşırı memnundum sezeryan oldum onda 3 ay oldu hala ziyaretine giderim çok ilgili ☺️
pinarkibar itsmepelo beyhekim hastanesinde Gülten hanıma gidiyorum 33. Haftamdayım hamileliğimin başından beri ona takipliyim 😇
Melekprenses Adatıp meryem kumbaşlıya gidiyorum ilk defa bayan doktor tercih ettim ve çok memnunum not; 5. Doğumum olacak diğer dokotlarım erkekti.
itsmepelo Melekprenses Benimde bayan kadın doğum doktoru tercihim olmamıştı ama aklımda olsun 🥰 Ne kadar oldu adatıpın muayne ücreti 🫢
Melekprenses itsmepelo bilmiyorum canım ücretini benim özel sağlık sigortam var o yüzden 15 tl ödüyorum sadece. Meryem hanımı kesinlikle tavsiye ederim.
Ebrulimomm itsmepelo medar hastanesinin tam karşısında , altında eczane künefeci falan var tam kavşakta merkezi bi yerde kolaylıkla bulabilirsiniz
itsmepelo gizemkrgzl aa ne kadar güzel aynı yerdeyiz ✨ Ben burda burak beye gidiyorum ama randebu sıkıntısını biliyosun 🫢 Meryem hanım aklımda olsun o zaman
gizemkrgzl itsmepelo ah bilmez miyim bende Burak beye gittim 20. Haftaya kadar fakat sonra hem randevu sıkıntısı hem bebisi renkli görme isteğinden dolayı Meryem hanıma başladım sonra da iyiki dedim hiç pişman olmadım tabi şimdi muayene ücretleri uçmuş bu arada her yerde öyle maalesef 🙄😊
itsmepelo gizemkrgzl muayne ücretleri felaket evet 🤦🏻♀️ Aslında tam 4 te sisteme girersen 15 gün sonraya veriyor Burak beyden çok memnunum ama işte ultrasonu çok kalitesiz kendi de söylüyo ir 🫢 32 hafta ve sonrası için yarın poliklinikten sıra vericekmiş öğleden önce
itsmepelo pinarkibar Beyhekimde ertan beye gittim bende daha önce fakat bi kaç aksilik yaşamıştım o yüzden tekrar gitmek istemiyorum ayaklarım geri gidiyor kötü haber alırım diye.. Teşekkür ederimmm 🌸