Papatyaesin Meryem ismini düşünüyoruz yanina ikinci isimde kararsiziz biraz ece olarak düşündük meryem ece olarak sizce meryem ismi nasil bir isim bu iki senede konulan isimlerden midir ??fikrinize ihtiyacim var esim illede meryem istiyor
TinyBabys Papatyaesin Meryem ismi güzel de yanına böyle çok modern isim yakıştıramıyorum. Gerçi kızım olsa meryem koymam çünkü bizim yaşlılar Meryem değil Meyrem diyor 😅😅
Nurinan Papatyaesin çok güzel bir isim kuzum koyduğun isimlerin karakterinde biraz da olsa etkisi olduğunu düşünüyorum ece ismi de hoş olmuş yanına sağlıcakla gelsin minik💙
Papatyaesin alonee cok guzelmis canim ama ikinci isim ya kisa olucak yada olmucak çünkü bizim soy isimde baya uzun kiz adini nasil yazicak okulda bilmiyorum🙈🙈
Muhammedinannesi2424 Benim ismim cok severim ismimi ve manevi anlamini insana yasattigina inanirim. Benim adim Meryem Gamze. Gamze cok alakasiz baska yan isimde dusunebilirsiniz. Geçen hastanede bi bebeğin adi Meryem Eceydi cok hoşuma gitti aklimda kaldi
Papatyaesin Muhammedinannesi2424 yaaa ciddi misniz benimde esim illede meryem ece olsun diyor bana da koyma diyenler oldu daha farkli isimler koy pek konulmuyor dedi bazi arkadaslarim mesela mihra asel rana azra yüsra hafsa vs koyuyorlar denildi bende eşimi kirmak istemiyorum aslinda kulagada hos geliyor ama kararsiz kalmıştım sizde koyan duydum deyince cok sevindim 😊😊
Papatyaesin TinyBabys hadi ya bunu hic düşünmedim yaslilarin bu sekilde seslenicegini🤭🤭 babasi istiyor bana kalsa elif zeynep yüsra rana ahsen koyucam ama babamiz kabul etmiyor ortak kararda anlasalim dedik iste tek isim mi iki isim mi arasındayız aslinda meryem ece mi meryem mi bilemedik🙈🙈
TeoMom TinyBabys Aynı ya eşimin annesi babası öyle özellikle 😂 eltimin kızının adı Merve kayınpederim mevre diyor😬
TinyBabys Kullanici1 dimi ya ilk kızımda özenmiştim aslında ama çocuğum ilerde üzülür diye koymadım. 😅 Yaşlılar diline nasıl kolay gelirse çeviriyor hemen 🤦♀️
Papatyaesin Kullanici1 ay ciddi misniz yaaa bizim adam bu isme tutuldu resmen ne desem cok kötü diyor bilemdim simdi yasli teyzelerde cok o sekilde seslenirlerse yandik😂😂🤭
TinyBabys Papatyaesin babaanneniz anneanneniz varsa söyletin belki öyle demezler bizimkiler hemen öyle çeviriyor. ☺️ Bence çok güzel aslında telaffuz olarak Meryem Ece kötü değil ama Ece çok modern kalıyor gibi geldi. Gönlünüze göre olsun, sağlıkla gelsin minik 🥰
Kullanici1 Papatyaesin evet bı tanidk Meryem vardı meyrem değip durudu babam hatta ben bile meyrem sanırdım sonradan duzellttim 🤦😂
Kubra_miray_szr Papatyaesin meryem sadece bırak ece uyumsuz oluyor ama ikiside çok güzel isim 😊😊bende bu tarz isimleri çok severim meryemler hem çok güzel olur hem zeki
Meryem0555 Adım Meryem bazen ismimin beni koruduğuna inanıyorum ❤ koyabilirsiniz tek isim güzel olur karar sizin 🌸
Evlatlarimcanim Shzdgn Meryem isminin yanına ancak bu yakışırdı bambaşka bir havası oldu böyle olunca . Meryem Sare çok güzel 👍
Papatyaesin Ziynet4459 bizde cok meryem koyan yok aslinda ben hic o yuzden duymadim nasil sesleniyorlar bizlde elifler azralar zeynepler buglemler ranalar cok var cok sasirdim meyrem diyen bir yöre mi var yoksa 🙈
Seymoshh Papatyaesin kızımın adı meryem manası ibadete düşkün abid demektir evlatlarımıza koyduğumuz isim cisminide yansıtır ben söyleniş telaffuzundan ziyade manaya daha çok önem veriyorum
Papatyaesin Seymoshh evet evet anlami cok guzel esim de bu hem naif geliyor ben cok istiyorum diyor ece de guzel kadin demekmis bizimkizda hem ibadetli hem güzel olsun diyor bende islami acidan uygun buldum ama tek mi kullansak bilemedim esimi kirmicam bu konuda anlamindan dolayi