İyi akşamlar kızlar dün akşam 8 gibi bir anda boşalan pıhtılı kanamam oldu çok fazlaydı çok korktum 10 dakika içinde evden çıktık acile gittim takip edildiğim hastahane 1 saat mesafede olduğu için en yakın özel hastahaneye gittik doktor yoktu kendi hastası olmadığım için çağıramayız isterseniz ebeler baksın dediler kabul ettim ultrasondan baktılar kanamayı gördüler gebelik kesesinde bozulma yok dediler hemen prulpton iğne vuruldum ve eve gönderdiler kendi doktorumla iletişime geçtim iğneden sonra ayaklarımı yüksekte tutup uzanmamı ve sabah erkenden gelmemi söyledi sabah 8 de gittim yanına kanama yavaşlamıştı lekelenme şeklindeydi düşük riskin var dedi progestan hap ve kan ilacı verdi wc hariç kalmak yasak dedi yatıyorum şimdi lekelenmelerim de tamamen bitmiş görünüyor hiç kanama yok ama ultrasonda ki kanama lekenme şeklinde çıkar demişti 😔 şimdi lekelenme yok diye sevinmeli miyim korkmalı mıyım tecrübeli olanlar varsa lütfen bilgilendirsin 🙏