Zeh123-ra Kızlar 37 haftalık hamileyim boğaz ağrım birde öksürüğü var ilaç alamıyorum nasıl geçecek bilmiyorum ne yapmaliyim
Aysenkaplann Zeh123-ra canım bi doktora görün istersen üst solunum yolunun bebeğe zararı yok deniyor ama aklında soru işareti kalmasın. 33 haftalığım geçenlerde bende aynı sorunu yaşadım bende burun tıkanıklığıda vardı antibiyotikle 3 günde geçti