A_r_m_i07 Hanımlar 17 haftalık gebelikte bebeğin olduğu tarafta 10 defa arka arkaya pıt pıt kalp atımı gibi hissettim hareket mı hıçkırık mı 🤔
Yarenn92 A_r_m_i07 bende 17 haftalığım bugün yatıyordum seyirme gibi bir his hissettim ama anlayamadım bebek mi bağırsak mı ilk hamileliğim daha geç mi hissederim acaba inşallah bebektir 😊
Aysenkaplann A_r_m_i07 ben 28. Haftamda hissetmeye başladım hergün düzenli olarak hissediyorum hıçkırığını 🥰
Kubraphoto A_r_m_i07 Evet hıçkırık artık hemen hemen hergün hissediceksiniz hatta son haftalara doğru biz şuan hemen hemen her yemekten sonra hissediyoruz🥰
Nazendehanim A_r_m_i07 hareket o yaaaaa 😍😍😍😍😍😍😍 ben hep hissediyorum bu çocuk hep hıçkırarak değil ya 😅
dduygu1 Yarenn92 bebeği hissettin canım bende 17.haftamda böyle pıt pıt attığını hissettim anlam verememiştim o günden sonra hep olunca anladım bebişimin olduğunu☺️
A_r_m_i07 Yarenn92 bende geç hissederim galiba diyordum ama pıt pıt edince sevindim açıkçası hissediyorum diye . diyorum her isteyen kadın bu hissi yaşamalı
Yarenn92 dduygu1 hergün mü hissediyorsun acaba hareket ederken anlayamamış olabilirim de sadece yatarken öyle seyirme oluyor
A_r_m_i07 Kubraphoto biran açlık hissettim üzüm koydum yiyordum az sonra baktım pıt pıt ediyor açlıktan mı üzümden mı artık 🤣 merak ettim ne oluyor diye ilk gebeliğim tecrübem olmayinca 🤭
Yarenn92 A_r_m_i07 aynen canım bazen karnıma dokunuyorum ama o sırada bir hareket olmuyor yatarken hissetmiştim bugün birkaç defa
Yarenn92 A_r_m_i07 ayy hiç sorma bende çok acıkıyorum yiyorum 1 saat geçmiyor sanki günlerdir birşey yememişim gibi ha bire yiyorum mesela az önce 😀
A_r_m_i07 Nazendehanim yaaa ben şimdi mucizemi mı hissettim 🤲🤲 ay duygusallık sevinç korku karmakarışık duygular içindeyim 🥺
A_r_m_i07 Yarenn92 maşaallah canım afiyet bal şeker olsun yarasın ikinizede 🤣 ben açlık hissediyorum ama iştah yok bazen zorla yiyorum
Nazendehanim A_r_m_i07 yani ben öyle düşünüyorum bende de sürekli oluyor çünkü tekme değil ama o pıt pıt lar , 19+2 yım bir iki gündür tekme hissediyorum lambur lumbur içimde 😅
Yarenn92 A_r_m_i07 sağol canım dikkat etmek lazım tabi bazen tutamıyorum kendimi ama böyle giderse kilo alır başını gider 😀
A_r_m_i07 Nazendehanim Allah iyiliğinizi versin güldürdünüz beni bende lambur lumbur tekme ne zman duyarım bakalım 🤭