CaglaG Bebekler ilk doğduğunda biraz şişlik oluyor, ilk 2 günde 300 gram veriyorlar o yüzden. Bebeğiniz aç olsa ağlar, huzursuz olur. Emziriyorsanız ve bebekte huzursuzluk yoksa sütünüz yetiyor demektir. Benimki de emiyordu emiyordu, süt var mi yok mu anlamıyordum ama sonra baktım ağlıyor, susmuyor. Mama verince ise rahatlıyor, böyle anlamıştım aç olduğunu ama yine de önceliğiniz hep emzirmek olsun ki sütünüz artsın. Daha iki gün olmuş doğum yapalı, sezeryansa sütün gelmesi birkaç günü bulabiliyor bazen.