Merhaba kızlar 3 gün önce sezeryanle doğum yaptım . Bugün göğsüm çok sütle doldu şişti beni çok rahatsız ediyor bebeğim de emerken çok zorlanıyor aranızda bu durumu yaşayan var mı varsa nasıl bi çözüm buldu lütfen yardımcı olun çok vasat bir haldeyim