Meleklerim545 Selam anneler bugün kontrole gittiğimde benim haftama göre 36+6 bebişim de 35+1 gözüküyor ultrason da sorun değil çünkü geç döllenme olmuştu neyse ewde yalancı sanci oluyor arada ama nst de zerre sancı gözükmüyor neden öyle olur
eslemesila Meleklerim545 nst de sancı görünmesi doğumun başlamasıdır bebegin kanala girip gelmek istediği anlama gelir demek sizin daha doğuma var sanırım dediğiniz gibi yalancı sancı
aylinpalaa Meleklerim545 bende de öyle canım 30-40ları görüyor ama doğum sancısı olmadığı için yalancı sancı olarak geçiyor daha zaman var zaten
aylinpalaa Ormanmeyveli 35+0 kuzum. Sertleşiyordu bir de adet sancısı gibi sancım oluyordu belim de ağrıyordu.
Ormanmeyveli aylinpalaa maşallah 🥰 Benim de karnım sertleşiyor hatta nst sırasında bile oluyor ama sancım hiç çıkmıyor. Yalancı sancı mı oluyor bu
aylinpalaa Ormanmeyveli evet canım yalancı sancı benim doktorumda pek takmadı nst sonucunu, vücudumuz doğuma hazırlanıyor yavaş yavaş 🥰