hafsam_omerim sağlıkla büyütün bebişinizi öncelikle♥️ Herkesin bünyesi farklı, siz kötü bir tecrübe yaşamışsınız ama sezeryanı bu kadar kötülemeyin, ben 40+2 de doğum yaptım normal için bekledim olmadı. Allah’a şükür olmamış hamileliğimde hiç bir problem olmamasına rağmen bebeğim sezeryande bile o kadar sıkıntılı doğdu ki normal doğsa belki kaybederdim. Sezeryan olduktan 2 gün sonra bebeğimi görmeye yoğun bakıma gittim başka bir şehre, asansörde karnıma çarptılar otel odalarında kaldım 1 hafta. İnan gözüme gözükmedi sezeryan, evladımı kaybetme korkusunun yanında ne ki çektiğim acılar..