Dün gece kasıklarım da sancılarım başlamıştı gece 4 de hastaneye gittik 1 cm bol parmak açıklık var dendi kan geldi bugün ise ılık bir duş aldıktan sonra kahverengi sumugumsu nişanım geldi. Şuan beklemedeyim. Suyumun ya da 5 dk bir gelen 1 dklik sancılar bekliyorum. Dua edin kızlar. Sizin ne zaman geldi suyunuz nişan dan sonra ne zaman doğum yaptiniz ? ☺️☺️