Tufutufu 7+6 haftalık hamileyim. Sabah temizlik yaptım ve bilmeden tonla hata yapmışım meğer:( Elimize değdiğinde ya da kısa süreli soluduğumuzda bebeğe gerçekten zarar veriyor mu? Şu an lekelenmem ondan değildir değil mi? Çok üzgünüm :((
-sef- Tufutufu lekelenme için bence doktora görün progestan başlatır belki ama öyle temizlik ürünlerinden bişey olcanı sanmıyorum 32. Haftadayım çalışıyorum haftada 1 ofisi temizliyorum lavaboları falan bişey olmadı şuana kadar ondan dolayı ama herkesin herşeyi farklı sende ters etkide etmiş olabilir bünyeden kaynaklı bence bi git görün ilk başlardasın ihmal etme derim
BBuseY Ondan olduğunu sanmıyorum bende maskemi takıp öyle temizliyorum . Benim öyle bir lekelenmem olmadı . Hatta bizde ilk haftalardayız 🤗
BBuseY Tufutufu amin canım 🙏 çok fazla bişey yapma dinlen bol bol bebeğinden önemli değil iş sonra yine yaparsın
Tufutufu BBuseY işte dinleniyordum haftalardır. Şeytan kulağıma her yer pislik içinde diye fısıldadı. Ya da masumlar apt izlemekten de olmuş olabilir. Bir daha tövbe :/
Tufutufu -sef- yaklaşık 1 aydır sabah öğle akşam progestan kullanıyorum zaten. Hayırlısı yaa cuma günü kontrolüm var. Doktorum kan görmediğin sürece cuma görüşürüz dedi :) Mecbur bekleyeceğiz