Mehtapkz şeker mevzusunu bilemeyeceğim ama d vitamini ile alakalı dahiliye doktoru bana bıraktırdı kdın doğuma gidince onlr sana multivitamin verecek şimdilik kullanma dedi, ama mesela tshım yüksek çıktı ona ilaca başladık. Demem o ki kadın doğuma gitmesende en azından dahiliye doktoruna veya aile hekimine danış.