egemomss 22+3 de doktor 480 gr olduğunu söyledi. Şimdi burda bir kaç post okudum kafam karıştı? Sizinkiler kaç gr,normal mi anlayamadım doktor bi sorun olmadığını söyledi
Tubacngl egemomss Benimde 21 haftalıkken bi doktor 382 diğer doktor 370 dedi bazı yorumlara bakarak az geliyo banada ama normal herhalde doktor bişey demedi çünkü
Nurinan egemomss 21+4de 434tü benimkide bence seninki gayet iyi kuzum zaten daha yeni kilo almaya başladı yavrucaklar
Annesininportakali53 egemomss benim 20 haftalikken 383 gr dı doktor kilosu neredeyse 1 hafta önde iri demişti o yüzden senin kinin kilosu normal haftasına göre canım
Annesininportakali53 egemomss yok kilosu gayet iyi benim önde çıkmıştı neredeyse 1 hafta kilosu doktor iri demişti o yüzden senin haftasına göre kilosu iyi zaten bu haftalar pek kilosuna takıl bebegin kilosu genelde 27. Haftadan sonra önem arz ediyor yani 1 kilodan sonrasi
Fatma0090 egemomss herkesin bir olmaz kuzum her hamilelikde de bir olmaz bak benim mesela ikizlerim erken doğum oldu 23 haftada 570 grm doğdular kaybettim suan tekrar hamileyim 23 haftada 727 grmdı her hamilelik ve herkesin farklı olur benim de ikizlerime gore cok iyi demişlerdi ikisi de ayrı ayrı 570 er grmdılar mesela kimi ikizlerin biri birinden kilolu biri zayıf olurmus ama benimkilerde cok iyi demişlerdi saglıklı olsun hersey yolunda gitsin gerisini takma gramı da haftanıza göre iyi kuzum bu haftadan sonra alıcak