aycan26 Ne güzel isim seçme özgürlüğünüz var bizimkiler eşim tarafı dedesi nin adı olucak diye tutturdu.😕seçtiğiniz isimler güzel birini tercih edebilirsiniz.dun yeni bir isim duydum Lina yabancı isim gibi ama cennette hurma ağacı demekmis
Esrakpnr aycan26 bazı aileler dede ve ninelerinin isimlerini koymakta ısrar ediyo bizimkiler sağ olduğu için koymadık ve nazikce istemesiğimi söylemiştim zaten sizde vazgeçiremiyosanız eğer koydukları ismin yanına ek isim ekleyin onu kullanın 😊
RabiaGlck Bu üç isimden birinde kararlıysanız eğer kulağa hoş gelen sadece Öykü gibi geldi bana, benim fikrimm