2_kezannelik benim erken doğum olmustu ikizlerim biri kız biri erkek Di 23haftada geldiler 10.13gün yaşadılar oğlum babasının kopyasıydı ama burnunu benden almıştı ten rengi eşim gibi esmeri kızım da burnunu babasından almıştı bana benziyordu benim gibi bem beyazdı ama nasibimizde yoklarmıs meleklerim. Suan ki oğlum da kime benziyor bilmiyorum umarım abisinin kopyası olur abisi ablası hic gözümün önünden gitmiyorlar 😑😞