minikoglummm Ankara şehir hastanesinde detaylı ultrason çektiren var mı kızlar? Nerede yapılıyor kontrole gittiğimiz binada mı? Renkli mi siyah beyaz mı resim veriyorlar mı ne kadar sürüyor? Bir de hangi doktor yapıyor perinatoloji mi yapıyor normal doktor mu?
Cvkhll minikoglummm minikoglummm Merhaba bende 1,5 ay önce çektirdim kadın doğum girişkattaki bankonun yanından diğer binaya geçiliyor bi uzman doktor bakıyor perinatologdu sanırım gösterip göstermemesine bağlı olarak sanırım 15-20 dk ancak sürüyor göstermezse o biraz sıkıntı yürüyüp gel diyorlar ama o sırada en az 3 kişi daha çağırıyorlar yani yürüyüp gelmelerinin arası 30-40dk oluyor ona göre hazırlıklı git resim iki boyutlu verdiler oda istediğim için sanırım sonra tekrar kndi doktoruna çkıyorsun onlar bilgi veriyor
zeyel_sena minikoglummm 16. Haftalıkken doktorun yönlendirmesi ile randevu verdiler 20. Haftada detaylı ultrasona girdim. Yaklaşık 20 dk sürdü. Bebek hareket etsin diye doktor hanım minik kent şekerinden verdi. Ekran görüntüsü istemek aklıma gelmedi açıkçası istesem verirdi belki.
minikoglummm Cvkhll tekrardan kendi doktorum için ayrıyeten randevu almadım ama hastaneyi arayıp sordum hatta gerek yok demişlerdi randevu almış mıydınız siz? Tok mu gideyim bebek hareketli olması için. Herşey iyi hoş şu resim konusuna aşırı takılıyorum eşleri almıyorlar içeri zaten bari resim verin detaylı da bile dandik bişey verirse verir bebeği en net orada hevesle görmeyi bekliyoruz bide
Cvkhll Umarım iyi bi doktora denk gelirsin ve gösterir 3 saatten fazla sürdü benimki plesentam öne yapışıktı göstermedi doktorda her ölçümde farklı ölçtü
minikoglummm Cvkhll inşallah valla. Bazen bazı şeylere para verip yaptırmak mı lazım acabaa? Sizin neden 3 saat sürdü göstermediği neydi :)
Cvkhll minikoglummm plesenta yüzünden ölçüm alamadılar o yüzden sürekli yürüyüp geri geldim normalde de tansiyon yüzünden perinatoloji takipliyim kendi doktorum diye bişey olmuyor zaten radyoloji bölümü bakıyor sadece ayrıntılı değil yani bütün kadın doğum alanının bakıldığı saçma sapan bi yer adet düzensizliği olanda vardı sırada yeni doğum yapmış olanda yenidoğan muayenesine gelende
Cvkhll minikoglummm Para verip birde özelde yaptırdım ama değmezmiş yani size randevu vermediler mi randevusuz almıyorlar ben çok çok önce almıştım ayrıntılı randevusunu
minikoglummm Cvkhll randevu verdiler detaylı ultrason randevum var o bittikten sonra normal doktora sonuç göstermek için randevu almadım demek istedim
minikoglummm zeyel_sena evet bende aldım randevuyu gebelik haftasına göre veriyoruz dediler bana 22+3 olmuş oluyorum muayene günü geç mi sanki benimki
Cvkhll minikoglummm yok zaten direk çık diyorlar bende 24 bilmem kaçta girmiştim bişey olmaz daha net oluyor eğer ikilin üçlün sorunsuz çıktıysa korkmana gerek yok rutin muayeneden hiçbir farkı yok sadece parmağı tam böbreği şu kadar mm vs vs söylüyorlar