Baliminannesii Op. Dr. Songül Kaloğlu giden var mı kızlar doğumunu orda gerçekleştıren nasl memnun kaldınız mı acaba
Dilk1212 Yeğenim orda doğdu ve doğum hatasından öldü Songül yüzünden sonrada rapor değiştirdiler gen dediler ama gende hiçbir sorun çıkmadı ikinci çocukları oldu maşallah sapasağlam
Dilk1212 Sen beni tanımıyorsun ben seni tanımıyorum lütfen gitme o hasteneye rica ediyorum kimsenin ciğeri yanmasın ne zorluklarla taşıyıp doğum yapıyoruz 🙏
Baliminannesii Dilk1212 yok canım zaten oraya gitmıyorum Avrasya hastanesine gidiyorum arkdsım yeni doğum yaptı orayı övünce bende merak ettim dedim bir forma yazayım iyiyse bende gideyim teşekkür ederim canım gitmem zaten bu arada Güngören’de oturuyorum
hilall_17 Ben gidiyorum doktorda Songül hanım çok hastası var ve memnunlar Gorumcemde orda doğum yaptı doktorda Songüldu Arkadaşın bebeği için üzgünüm Rabbim kimsenin başına vermesin