Masal_erva_1221 Bugün kontrolüm vardı 12 haftalık tam bebişim doktora cinsiyetini merak ediyorum bi tahminde bulunabilir misiniz diye sorunca kız gibi dedi cinsiyet sonrasında değişir mi ya da başına gelen var mı bide fotoğraftan anlayan anneler var mı aranızda 😍
Esra_4572 Masal_erva_1221 kızlar genelde değişebiliyor die dıydum çok canım rabbim hakınızda en hayırlı olanı versin
brgul_34 Vallah canım benim de ilk hamileliğim pek resimden anlamıyorum ama 🤗detaylıya bekle istersen hayırlısı olsun inşallah 🤲🤗
Masal_erva_1221 brgul_34 sağol canım ama işte çok sabırsız biriyim bide çok merak ediyorum açıkçası bide bu haftalar da yanılma oluyor mu acaba
Masal_erva_1221 Hanife47 doktorda bişey diyemiyorum ama kız gibi dedi 12 gün sonra kontrol yazdı işte bakalım