Mervekara5 Senin normal canım. Benim neredeyse 2 yılda ilaç tedavisiyle o kadar yükselebilmişti. Ama bence düzenli olarak baktır doktoruna. Daha fazla düşmesin. Benim o düşüklük yüzünden çok halsizliğim, baş ağrım,kas ağrılarım, bulantılarım falan oluyor. Doktor bana bu aya kadar ilacımı kullandırmamıştı. Daha da düştü o yüzden. Seninki sadece gebeliğe bağlı da olabilir. Öyle olunca geçici olabiliyor. Ama benimki kalıcı. Kontrol altında olmazsa erken doğum olabileceğini söylemişti doktorum.