Oznur663 Ya kızlar kan vermiştim de 20 haftalık gebeyim TSH düşük çıkmış doktor beni biraz korkuttu bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun korktum
Msym Oznur663 cnm bnmde yüksek skntı yok ddi ilaçla durdurdu arkdşn de gebelk boyunca düşüktü hala düşük skntı yaşamdı çk şkür doğrdu sağlklı şeklde
Cekikveannesii Oznur663 tsh tiroid demek olıyor değil mi? Benim de düşük çıktı doktor iyot kullan dedi korkulacak bise değilmiş benimki bu dönemlerde olurmuş 37 haftalığım ben
Oznur663 Cekikveannesii bende 21 haftalık gebeyim beni korkuttu dahiliye ye git şöyle yap diye çok korktum
serdemgunes Bana da beklenilenin altında bir ay sonra tekrar kan ver bakalım yine aynısysa dahiliyeye gidersin dedi
BBuseY Normal aralığı 0,35- 4,94 . Aslında çok da düşük çıkmamış belki bir sonrakine düzelir🤗 benim 1,74 çıktı normal
Kullanici55 Oznur663 merhaba bende samsunda yeni sayılırım doktor bulabildiniz mi formda gördüm sizi çok Dr tavsiye etmişler gittiğiniz hangisi oldu acaba
serdemgunes Mervekara5 bilemiyorum benim doktorum çok ilgili bir doktor ama bana da şu şekilde söyle gebelikte hormonlardan dolayı inişli çıkışlı olur bir ay sonra düzelmezse ona göre konuşuruz dedi
Mervekara5 serdemgunes benim kadın doğum da söylemedi sağlık ocağında ki de normal dedi hatta 1 ay önce 0.89 du şimdi düşmüş o yüzden sormuştum