deletedmom301 20+5 deyim. Ama hala bebeğimi hissetmiyorum. Bu haftada olup hisseden veya benim gibi hissetmeyen var mı??
Muhammedamine deletedmom301 ben tam 21. Haftada hissetmiştim arkadaşımda 23+4 de hissetti ikiside erkek . Burda yazanlara bakma canım hikaye . Doktorlar 18-24 arası his olur öncesi olmaz diyor ilk gebelikse
Busrahio deletedmom301 bende 21 haftalığım 18 haftalıkken hissettim hala ara ara hissediyorm 1 2 gün bsy hissetmedigimde oluyor.
Tostosunannesi deletedmom301 Ben 22+4üm hala arada sırada hafif hafif hissediyorum bana gore senin ki cok normal canım
deletedmom301 Muhammedamine evet doktorlar 22den sonra endişe edin diyolar. Ama bende bian önce hissetmek istiyorum. Herkes hissediyor. Bide bugün uygulama kesin hissediyor olmalısınız diyince dedim noluyo 😊
Muhammedamine deletedmom301 herkes hissetmiyor hissettiğini sanıyır ve buna inanıyor . Doktora sırarsanız normal olduğunu söyleyecektir canım burdakilere bakarsak 10 haftalarda hissedenler bilmem ne ne 🤦🏻♀️ Bence doktoruna danış için rahatlasın
Canannndvrz Anne karnında bebek 10 haftalikken hareket etmeye başlar ancak hissedilmez. Annenin karın yapısıyla alakali 18 haftada hissedilmeye başlanır genelde. Ben 16 inci haftada kayma şeklinde hissediyodum 18. Haftada tekme atmaya basladi suan 20 haftaligim ve tekmeleri dışardan belli oluyor. Tamamen kisinin karın yapısıyla alakali
Cansugunel0619 Bende 20+5 teyim ufaktan ufaktan kıpırdamaları yeni yeni hissediyorum bir kaç gündür sende bir kaç güne kalmaz hissedersin kıpırdamalarını
yagmurdogan deletedmom301 ben de 20+5 im hissetmeye başlayalı bi kaç hafta oldu baya tekmeliyor artık özellikle yemek yediğimde 😊 sizinki de yakın zamanda kendini belli edecektir üzülmeyin 😊