DilaraNefes canım ne yazıkki benimde öyle. Afedersin peçeteye silerken korkarak siliyorum. Benim mandalin büyüklüğümde kanama alanım vardı kese etrafında ve dün doktorum kanama alanımın tamamen bittiğini tırnak kadar birşey kaldığını söyledi. Sürekli iğnelerimi aksatmadan vuruldum 2 ay boyunca evden çıkmadım doktor harici ve progestanı düzenli kullandım. Asıl etkileyen tabiki moral. Bol bol elimi karnıma koyup ayetel kürsi yasin falan okudum. İnşallah senin de geçer