Ezgican- 3. dozu olduğumda 1.5 2 aylık falan hamileydim. Hatırlatma dozunu doktoruma sormadım henüz, bu hafta soracağım. Ben olma taraftarıyım bakalım kendisi ne diyecek. 6 kişinin içinde hepsine bulaşıp sadece bana bulaşmadı, o yüzden ben bu aşıya güveniyorum net.🤚🏻Bir de çok kayıp verdim çevremden , o nedenle vurdumduymaz davranamıyorum pek.