HTCMHMTKZK 16+6 haftalık 244 gram olmuşuz teyzeleri kilomuz iyi mi bizim haftalarımızda olanlar kaç kilosunuz
Kahvesever HTCMHMTKZK Cok kilo iyi değil bilinenin aksine. Ben 3,5 kilo doğmuşum, ama şimdiki doktorlar 3 kilo üzerindekilere obez diye nitelendiriyor. 2,5-3 doğsa yeterli bence önemli olan sağlıklı olması
Azra41 HTCMHMTKZK doktorum genelde çok takılma diyor o haftalarda kiloya 😊 sağlıklı olsun gerisi boş bence