Neden olunur nasıl geçer bilgisi olan var mı kötüyüm 😔
benguuusk ya bende kabızlık oluyor 2 3 günde bir büyük tuvalete çıkıyorum oda ishal
benguuusk genelde doğum belirtisi derler. Ama sizin kaçıncı hafta
benguuusk Kaçıncı haftadasınız. Son hafta lar ise doğum belirtisi oluyor genelde
Kahvesever 34
Mavininbiri 34
benguuusk Aslında haftanızı tamamlamışsınız 34 ten sonra bekle der doktorlar