yagmur_225 10+1 den selamlarrr🥳 6. Haftadan başlayıp 8. Haftanın sonuna kadar aşırı bulantım vardı 9. Hafta ya girdiğim de bulantılarımın çoğu geçmiş durumda şimdi de 10+1 deyim çok şükür çok daha iyiyim arada hafif kasık sancıları oluyo ,göğüsler de ki ağrı bi geliyo bi gidiyo 😃sbah hiç yoktu mesela şimdi biraz ağrıyo kafasına göre takılıyo 😃 bugün bi de bacağım ağrıyo gebelikten midir bilmem bacağıma vuruyo gibi 😌 çok şükür iyiym ama buna şükür 😌