Harunnisa Aryacigdem canim dr git bi istersen allah korusun bebegini insallah birseyi yoktur gecmis olsun
Muhammedamine Aryacigdem sağlık ocagına gidip kalp atışlarını dinleyebilirsiniz İnşallah . Arada yapıyorlar öyle 28. Haftadab sonra düzene giriyomuş
Minikpanda Aryacigdem İki gün neden bekledin hiç bilemedin bi saglikocagina gidip dopplerla kalp atisi dinle boyle durumlarda artik hareket etmemesi gibi bi durum olmamali kuzum goz ardi etme
Nily Aryacigdem canim ikigun cok uzun sure okdr bekleme birdaha Belki pozisyon degistirmis olabilir ozamanlardada oynamiyorlqr bazen cunku ama ihmal etme. En azindna bir saglik ocagina gidip kalp atislarini dinlettir mutlaka
sevsonsuza Hicmi hareket yok yorucu bi is mi yaptiniz bi bardak su ic sol tarafina uzan bekle hareket yine yoksa bi doktora git yinede endiseye kapilma insallah bisey yoktur
Muhammedamine Aryacigdem nasıl gelmiyor canım ben 20 . Haftada gittim iğne için baya baya duydum öyle şey olurmu o aletin amacı o canım ☺️
Aryacigdem Muhammedamine bende 20. Haftamda gittim o alet yuzunden basima gelmeyen kalmadı beni korkuttular tansiyonum 15e kadar cikti aglama krizine girdim bidaha gitmem
caglademir Aryacigdem Benimki de oyle bi sabah bi aksam, anasina cekmis cocugum diye dusunuyorum endiselenmemeye calisiyorum🤷♀️🤗
muhteriz Ben 30 haftalığım çok az oynuyor bebeğim sabah ve akşam o da hafif hafif bazen bir gün hiç kıpırdamadığı oluyor ama hiç endişelenmedim ne bileyim zaten hastaneye sağlık ocağına uzağım bide endişelensem eve el dopleri almam gerekir 😀
Aryacigdem Muhammedamine yarin gidicem hafif hafif oynuyor simdi ama normalde cok hareketli ondan biraz korktum
Aryacigdem Muhammedamine Aksama kadar durmuyo karnimda taklalar atiyo sanki 2 gundur hissedemeyince korktum sabahlari vok erken kalkiyorum calisiyorum yoruluyorum ondan heralde
Muhammedamine Aryacigdem benim öyle her dk oynamıyor canım gün içşnde 20 den fazla hareketi var ama öyle taklalar atıyor bilmem napıyor diyemem ☺️
glam Aryacigdem benimki de 28 haftalıkken aynısı oldu. Öğleden sonradan itibaren ertesi gün 3’de Doktora gittim hareket etmedi. uyuyor çok normal dedi.