Adamiranin__annesi Anlamı ay ışığı kadar parlak ve güzel olan kadınmis… Birde misk çiçeği yani ölüm çiçeği demek bu anlamı biraz ürkütüyor ama kulagada hoş geliyo. Bide ilk anlamı çok güzel sizce nasıl tonlamasi falan
MomSes Adamiranin__annesi ben daha evlenmeden önce bile lavinya koycam kizim olursa derdim. Kulağa aşırı güzel gelen bir isim bence. Fakat sonra Kürt ismi olduğunu öğrendim ve vazgeçtim :( tabi ölüm çiçeği anlamının olması da etkiledi
Motherandbaby Adamiranin__annesi benim de kızım olursa koyacağım dediğim isimdi ama anlamını öğrenince vazgeçmiştim. Zaten oğlum oluyor🤣
TeoMom Adamiranin__annesi Ölüm çiçeği anlamı biraz tereddüte düşürüyor yoksa çok güzel bir isim Kürt ismi değil Latince ama çağrıştırıyor o yüzden bende vazgeçtim zaten oğluş oluyor😅
Adamiranin__annesi MomSes aslında kürt ismi değil roma mitolojisine dayaniyormus kökeni Latince… Galiba sen lavin ismini diyorsun öyle Bi isim olabilir kurtcede. Evet olum çiçeği anlamı var ama bilmiyorum ilk anlamida çok guzel
haklisinesracim MomSes Yok kız Kürt ismine hiç benzemiyor fonetik olarak bilmiyorum ama Kürtçe bilen varsa onlar aydınlatsın.
Esrakky MomSes Kürt ismi olunca ne oluyor ki ? Bu tur aytımcılıklar zıhnıyetletın olması cocuklarınızı boyle egitecek olmanız çok uzucu kurt turk veya arap ne fark ediyor ki bilemedım
MomSes Adamiranin__annesi evet lavin Kürt ismi lavinyayi da öyle duymuştum bir yerde. Ama yine de çok güzel bir isim
Kahvesever Adamiranin__annesi sana gitme demeyeceğim. Yine de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, incinirsin.Üşüyorsan ceketimi al, günün en güzel saatleri bunlar. Yanımda kal. Lavinia 🤪
Kleopatra- Adamiranin__annesi Herkes koyuyor canım birde biraz tuhaf kaçıyor bana göre. Yani ben ismi çok beğeniyorum ama bir bebeğe isim olarak koymak çok abes kaçıyor bana.
Adamiranin__annesi Esrakky ben kürt ismi diye değil aslında ama değil sonuçta yani.. Belki şu anlamda demiştir kürt değilim oyuzden o ismi koymam. Yoksa ayrımcılık yok. Mesela bazı kişiler Arap. İsmi de koymak istemiyor biride benim Arapça olmasını istemiyorim
Kleopatra- Izeld Kız bebek derken bir insan olarak yani bilmiyorum zevk meselesi benim içime sinmiyor başkasınınkine sinebilir herkesin kendi çocuğu doğal birşey 😂😂
Izeld Adamiranin__annesi bence çok güzel siiride var bildiğin şiir gibi isim. Roma prensesi lavinya. Anlamida çok güzel. Bende Bi ara çok dusunuyodum ama diğer isim daha çok hoşuma gitti vazgeçtim