Arkadaşlar mide ağrısına dayanamıyorum ama böyle mide ekşimesi yada yanması gibi bir şey değil midem de taş var sanki hele uzaninca daha da dayanılmaz bir hal alıyor uyku resmen haram oldu bebek mi baskı yapıyor acaba çok çok kötüyüm gaviscon içtim gene aynı ne yapicam ben fikri olan var mı lütfen yardım edin bana