ilknureris
Bacaginiza kramp girdiği anda ayak baş parmağınızı ileri geri hareket ettirin böyle geçiyor birşey kalmıyor. Bunu yapmadan önce benimde öyleydi kramp girdikten sonra 3 -4 gün topallayarak geziyordum simdi birsey kalmıyor. Bir deneyin isterseniz 😊