excitedmom- Arkadaşlar inofolic combi bu ay kendim aldim kullanmaya baslicamn. Ne gibi faydalari var kullanip da hamile kalanlar oldu mu kaç gün kullandinz
_Hill_ excitedmom- ben pembe olanı kullandım bir ay benim adetimi 10 gün kadar geçiktirdi bidahada almam sanırım
_Hill_ excitedmom- o ay düzenli sadece onu kullandım ve adetim çok düzenlidir.tek sebebi oydu benim herkese iyi gelmiyor sanırım bilemedim
delininbiri Ben o ilacı kullandım. Çok şükür ikinci ay oldu bebek. Ama bana yanında doktorum Femara vermişti.
excitedmom- delininbiri bu ilacın faydası yumurtanin kalitesi üzerinde etkili değil mi doktorunuz söylemiştir belki
delininbiri İnofolic bir folik asit türü. Bebek olduktan sonra folik asit oranı yüksek olduğu için doktorum bıraktırdı. Yumurta kalitesi üzerine bir şey söyledi mi hatırlayamadım. Ama Femara çok etkiliydi.
mrvsrcn bende kullanıyorum canım gece yatmadan önce içiyorum genelde tok oluyorum zaten o zamanda ben iki kutu bitirdim üçüncüye başlıcam