Kızlar başlıklar dediğim gibi 30+3 gebeyim 22mm büyüklüğüne ulaşmış böbreğim doktor katater takilmali dedi ama narkoz yada uyuşturucu hiç Bi şey yapmadan ve kaç ay kalacak hiç istemiyorum erken doğum riskin var dedi haftanın en az 3 günü kanamam oluyor nedenini doktorlar bilmiyo çok şükür bebeğim sağlıklı taktirmali miyim sizce çok ağrılı oluyormuş ben doğum sonrası istiyorum tedaviyi zaten 30.haftadayiz 32. Haftada dayanamazsın ağrılara dedi doktor ama ben katater istemiyorum böyle Bi şey yaşayan var mı bu durumda normal doğum yapa bilen var mı