Öncelikle hepinize merhaba güzel annelerim biraz uzun olabilir hakkınızı helal edin herkes gibi bende burda dogum hikayelerini okuyodum bilgı amaclı bende buraya yazacağım gunu bekledim ve 25 gunluk olduk bile benim hamılelıgım biraz zor gectı 21.haftaya kadar plesenta asagıdaydı kanama riski vs vardı doktorum hep yatıcaksın fazla ayakta durmıycaksın dedi 21.haftada yukarı cıktı bu sefer kıl donmesi gecırdım kabus gibiydi tam o gectı derken erken dogum riski dediler tam onuda atlattık derken bu sefer gelısım gerılıgı cıktı bı hastane 4 hafta geride hemen dogumu baslatalım ama sen burda kalacaksın bebegı Baska hastaneye gonderıcez dediler kabul etmedim kagıt imzalayıp cıktım baska hastaneye gorundum oda 2 hafta geride haftaya bıdaha muane ol aynı sekıldeyse dogumun baslaması lazım dediler kılo aldırmak icın onerılen ne varsa tukettım ama ise yaramadı eger kendiliğinden gelmezse 8i gıbı dogumu baslatırız dediler 6 temmuz da 7 hurmayı kaynatıp ıctım hurmaları yedım ara ara sguat yaptım bı oncekı gecede korunmasız ilıskı oldu aksamına sancılarım oldu 5 dk da 1 e dusunce hastaneye gittim ama nısan su vs yoktu 4 cm acılma vardı bebek dogum kanalında ve gelısım gerılıgı oldugu icın yatıs verildi hemen eve geldım dus aldım cantayı aldık kimlik fotokobılerı cekıldı tekrar hastaneye gittik yatısım yapıldı bı onluk verdiler herseyını cıkar dediler gogusum harıc heryerım acık cam acık bı ortu dahi vermediler gece 2 de suni verdiler tabi ben saf serum sandım onu o yuzden ses etmedim esımden corba kek meyve suyu su falan ıstemısler corba gaz yapar dediler ıcırmedıler dıgerlerı sekerını cıkarır dediler ki sekerim yok yedırmedıler sadece su ıcebıldım o da bı sise Baska ıcırmedıler hastane yemekleri vs getırcez dediler sonra kalmadı falan dediler neyse ilk basta hersey ıyıdı sancım cok zorlamıyodu beni bu arada yarım saatte bı acıklıga bakıyolardı gelen giden parmak atıyo resmen oglen 12 gıbı nişanım geldi bilgi verdim onlara sonra 2 de bıdaha geldi acılma sadece 1.5 santim arttı saat 4 de suyumu patlattılar en son care sonra hasta bezi bagladılar ailemle gorustursunler diye yalvardım en son gosterdı ler 3 dk sadece basımda zaman tuttu karı geri dogum haneye geldım nst ye bagladılar zaten saatte bir baglıyolardı sancım geldıkce kıvrandıgım ıcın bozuluyodu nst en son bı ebe geldi kalk bari yuru bı ise yara acılman olurda dogurursun belkı kurtuluruz senden dedi kalktım ama her sancı gırdıgınde yere dusuyodum dayanılmaz hale gelmıstı artık dustugumde bagarıyorum biri gelsin diye kimse gelmedi hanfendı ler orda baklava dondurma yapıyorlar sesleri gelıyo ama gelen giden yok bu bı kac kere tekrar etti en son geldi yere dustugum ıcın azarladı en son dustugumde buyuk tuvaletim gelmıs gıbı oldu seslendim yatırdı gec acıklıga bakıyım sonra gidersin dedi baktı git dedi gıttım bısey yok geri geldim uzandım bı anda 5 6 kısı odaya geldi aletler falan yatagı catala cevırdıler ikin dediler ıkındım 3 4 ıkınmada geldi minigim gece 2 de baslayan dogum maratonu 18.40 da mınıgımın gelmesiyle son buldu dogum 15 20 dk falan surdu beni dıkmeleri 2 saat surdu 35 dıkıs attılar yırtılma olmadı kesi attılar suan hayla biraz dıkısım var hepsi dusmedı dıkıs atıldıktan sonra bebegı emzırıyım diye kucagıma verip gittiler tam emzirirken doktor geldi aaa sen dogurdunmu dıyo emzırdım biri geldi kalk hazırlan odaya cıkcaksın dedi catallar acık yatagın arkası dik korkuluklar acık cocuk kucagımda dıkısler yeni atılmıs ustelik ugusturmadan nasıl kalkabılırımkı en son temızlıkcı abla geldi o yardım etti kalktım hazırlandım odaya cıktık bu arada 18 tane damar yolu acıldı terden dusuyodu sureklı hep yenisini actılar ertesi gun bebegın kilosuna bakıldı topuk kanı alındı ısıtme testı yapıldı normalde 2 gun hastanede kalacaksın dediler ama herseyımız ıyı oldugu ıcın cıkmak istedik kagıt imzalayıp cıktık bu arada bebegım 48 cm 1790 kg dogdu hastaneden cıkarken 1680 kg ydu 07.07.2022 de dogarak kendine en guzel tarihi sectı benim minigim ilk hafta cok zorlandım dıkısler den dolayı ama yavas yavas toparladım yanımda esımden Baska kimse yoktu kalk emzır yatır bıdaha yat kalkıp oturmak cok can yakıyodu Rabbım dogum yapıcak olan herkese kolaylık versin benim gıbı zor olmasın kesisiz agrısız dogumunuz olsun ınsallah bebek sahibi olmak isteyen ve gercekten hak eden hıc bı annenin kucagını bos bırakmasın ınsallah Rabbım hamılelıkten doguma kadar her anınızda yardımcınız olsun ınsallah 🙏 ❣️