byzza16 aynı ilacı ben de kullanıyorum doktorum özellikle bulantı yapmaması için öğle yemeğinden sonra tok karına ve süt ürünleri tüketmeden içmemi söyledi. O zaman mideyi rahatsız etmiyormuş. Süt ürünleri de kan hapının etkisini yok ettiği için tükettikten 2 saat sonra hapı içebilirsin demişti.