Cinarveannesi merhabaa baya bi geçmiş yazınızın üzerinden doğumunuzu Mustafa yıldız da mı yaptınız acaba? Hastane ve doktordan memnun kaldınız mı? Gittiğim bi doktor var memnunum ama yine de aklıma takılan bazı şeyler var Mustafa beyin de burada çok övüldüğünü gördüm gidip bi görüşsem muayene olsam mı diye düşünüyorum ama derman hastanesi biraz daha küçük, imkanları az gibi duruyor pek emin olamıyorum