Anneler dünden başlayan rahim kasılmaları ve sırt ağırısı vardı hastane çok uzak olduğu için yola çıkıp gittik yolda kasılmalar gelince çok kötü rahmime bıçak saplanmış gibi oluyordu hastaneye gittim ne açılma var ne sancı sadece nst de kasılmalar çıkmış doğum belirtisi yok denildi ama aynı ağırı devam ediyor kasılma gelince yerimde oturamıyorum 😕 sol kaburgam çok batıyor bunlar doğum belirtisi midisin 😕