Ecemminnesi sifadmry doğurdum bebeğimi hayır ilerlemedi. Doğumdan sonrada ölçmedik gerek duyulmadı doğumdan önce çok iyi bir perinatolog her şey normal hiçbir şeyi yok bebeğin diyince bizde rahatladık gerek duymadık.
sifadmry babybmom20 evet gittik perinatolog doktorumuz yanlış ölçüm yapıldığını herşeyin normal olduğunu söyledi çok şükür bi sıkıntı çıkmadı