Krtbusraee Hiiç endişe etmeyin zaten bebişin kilosu haftası çok iyi. Şurda 4 5 gününüz kalmış. Kötü düşünmeyin olumlu pozitif olun. Bebişi kucağınıza alınca boşuna endişe etmişim diyeceksiniz eminim. Ve kötü hissetmeyin inanın son dönemdeki gebelikler zor geçiyor. En kötü kanama yaşıyorlar. Sizinki korkulacak değil sona yaklaşmışsınız. Doğum hikayenizi mutlaka paylaşın 😍