Hemdemmm ben 10. Haftada İstanbul’dan malataya gittim doktorum bı sorunun yok ama bn kmseye önermiyorum dedi bnde bende sorun olmadığı için gttim dinlemedim doktoru özel araçla gttik 2 3 saatte bir durduk yurudum sknti olmadı insallahda olmaz ve bide gece benzinlikte yattık iki büklüm arabamız bozulmuştu sabaha kdr