Aranızda şurubu kullanan var mı doktorum verdi ilacın prospektüsünde gebeler kullanmasın yazar ama biz veriyoruz çok anormal durumlarda çok bir etkisi olmuyor gebeliğe dedi benim de baya anormal 3 haftadır çıt yok kullanan var mı aranızda yine de korktum ?