Momy_eyyuptalha Merhaba kızlar doktorum yarın 7 aylık olucaksin dedi tecrübeli güzel annelerimiz yardımcı olabilir mi 🙄26+0 7 aylık mi oluyor 👀kafam çok karıştı şimdi
_ozlmm Momy_eyyuptalha yok kız 29 hafta tamamlandığın da 6.ay tamamen bitmiş oluyor 30+0 itibari ile 7.aya giriş yapılmış olunuyor internete okudum geçen
Pcoslubiranne Momy_eyyuptalha hayir canim 30 haftaya girdim 7. Ayim bitti. Yani 8 den gun almaya başladim ama 8 aylik hamile degilim 7 ayligim.
Momy_eyyuptalha Ormanmeyveli bende internette bakınca öyle biliyordum 🙄doktor bana yarın 7 aylık olucaksin diyince aklım alak Bulak oldu iyice 🤦🏻♀️
Ormanmeyveli Momy_eyyuptalha Ya o kadar farklı ki herkesin hesaplaması nette bile bir sürü tablo var 😂😂 Ben de bazen çözemiyorum. Ben de 33. Haftadayım 8 aylık diyorum. Ama bazı yerlerde hala 7 gösteriyor. Doktorun da hesaplaması farklı olabilir ben de hala çözemedim bunu hangisi sana yakın geliyorsa o ayı seç😂
Efnanada aya girmek üzeresin ondan bahsetmiştir belkide bende 29 haftalik oldum bana 7 aylık oldun dedi
Momy_eyyuptalha Ormanmeyveli 7 ay tabiki yakın geliyor 😂hadi günleri kendime göre seçtim bu çocuk gelir mi ki 😂🤣
zilhan Ben 18+5’im 19 olucam 1 gün sonra yani 4.5 aylık mı oluyorum , bazıları da 5’e gireceksin diyor . Aklım karıştı yahu
_ozlmm Dlnsmsek06 yok 30 da daha yeni 7. Aya girilmiş oluyor 34 hafta olunca 7.ay bitmiş sayılıyor ve artık 8.aya giriliyor resimde de yazıyor hafta hafta gebelik kaç ay diye ☺️
gkbyza _ozlmm hayır öyle değil 7 ay dolu dolu bitmiş gitmiş artık + sı var 2 gün 3gün o da 8.aydan alınan günler 🫠
Ballkusum_33 Momy_eyyuptalha 30 hafta 210 gün yani 7 ay dolmuş oluyor.Dr. aslında 6. Ayın bittiğini 7 den gün aldığını söylemiştir.