yaklaşık iki buçuk ay önce doğum yaptım.Hamileyken 15 kilo almıştım.Bir iki haftada hepsi gitti ama 80 kiloda takılı kaldım.3 aylık olacak nerdeyse bebeğim ama 80den aşağı inmiyor kilom.Aşırı rahatsız hissediyorum kendimi hiçbir kıyafetim olmuyor, vücudum şiş gibi geliyor bana.Aslında kendime 4 ay süre vermiştim sonra diyetisyene gidecektim ama hiç değişmeyince kilom acaba şimdi mi gitsem diyorum.Siz ne önerirsiniz?