SemaArin KIZLAR ANKARA ŞEHİR HASTANESİNDE 2 Lİ TARAMA TESTİ YAPTİRANLAR SONUCUNUZ KAÇ GÜN SONRA ÇIKTI ACABA
Ormanmeyveli SemaArin Ben de 15 gün sonra çıkmıştı ama laboratuvardaki yoğunluğa bağlı 1 haftada da çıkabilir 3 güne de
SemaArin Bilge-96 CANIM BEN GEBE POLİKLİNİĞİNE ALDIM RANDEVU AMA PERİNATOLOJİYE GÖNDERDİLER BENİ 2 SEFERDİR GİDİYORUM ÇOK MEMNUNUM RESİMDE VERİYOLAR
Bilge-96 SemaArin ben de ankaradayım da 9+6’yız. Ankara tıp fakültesi hastanesine gidiyorum ama değiştirmeyi düşünürsem şehir hastanesi aklımda olsun o halde. Teşekkürler , sağlıkla gelsinler inşallah 😘🙏🏻