Annelikyolu cinsiyet farkından ziyade bebeğin de karakteri genelikten belli oluyır. iki oğlu veya iki kızı olanlarda bile bir gebelik diğerine benzemiyor. annem bana hamileyken ablamla arada çok fark olduğunu söylüyor mesela😀 adımı bile erkek adı seçmişler bir doğmuşum ki aa kız 😀😀