Travel kullandım kullanışlı değil onu sattım bir ay önce paraya kıyıp joie müze bebek arabası aldım üstünde pusetti de var okadar konforlu bir arabaki yağ gibi gidiyor sürüşü çok güzel ündirimdeyken aldım ben 2170₺ almıştım ama ündirim bitti galiba almak istersen araştır ebebek sahfasından yorumlara bakarak aldım bende çok memnunum