TinyBabys Aysegulldur12 doktorların yalancı sancı dedikleri durum olabilir. Sağlıkla gelsin inşallah ☺️
Cgdm1308 BusraOzhan düzenli bir sancı yok tepe tepe olması gerekiyor doğum sancısı demek için kalp atışları normal ☺️